Joulunajan arvonta! - Osallistu tästä

Järjestämme arvonnan joulunajan kunniaksi. Palkintona on monipuolinen työkalusetti toimitettuna voittajan valitsemalle Matkahuollon noutopisteelle! Lisätietoja palkinnosta löydät kirjoittamalla hakupalkkiin KMR-Tools RT2018 työkalusetti.

Arvonta on käynnissä nyt ja päättyy jouluaattona 24.12.2024 klo 22:00.

Osallistuminen arvontaan onnistuu täyttämällä alla näkyvään lomakkeeseen nimesi, sähköpostisi, puhelinnumerosi (vapaaehtoinen) ja kirjoita viestikohtaan: ARVONTA sekä kerro lyhyesti mitä kautta tiesit saapua sivustollemme. Tietoja ei käytetä markkinointiin.

Voittajaan ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti sähköpostitse arvonnan päätyttyä ja voittajan etunimi julkaistaan tällä sivulla.

Arvonnan säännöt lomakkeen alapuolella.

Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

Järjestäjä

  • Rawest Oy - FI31523939 (Arvontaan voi osallistua kaikkien alla näkyvien sivustojen kautta)
    • •••• Rawest.fi
    • •••• Rullakko.fi
    • •••• Verkkomyynti.net
    • •••• Tukkumyynti.net

Osallistumiskelpoisuus: Arvontaan voivat osallistua EU-alueella asuvat henkilöt. Arvontaan eivät saa osallistua kampanjan suunnitteluun ja toteutukseen osallistuvan yrityksen henkilökunta.

Osallistumisaika: Arvontaan voi osallistua 17.11.2024 klo 00:00 - 24.12.2024 klo 22:00 

Osallistuminen: Arvontaan osallistutaan täyttämällä lomakkeeseen pyydetyt yhteystiedot ja kirjoittamalla viesti kohtaan: ARVONTA, sekä kertomalla lyhyesti mitä kautta tiesit saapua sivustollemme. Järjestäjä ei vastaa tietoteknisistä tai muista esteistä, jotka estävät arvontaan osallistumisen. Arvontaan voi osallistua vain kerran. Järjestäjä varaa oikeuden hylätä vilpilliseen tai epärehelliseen toimintaan osallistunut osallistuja. 

Palkinnot: Yhdelle voittajalle 1 x KMR-Tools RT2018 työkalusetti toimitettuna perille voittajan valitsemalle Matkahuollon noutopisteelle Suomeen tai Ahvenanmaalle. Palkintoja ei vaihdeta rahaksi tai muuhun tavaraan.

Voitosta ilmoittaminen: Voittajaan ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti sähköpostitse, joka tietoihin on ilmoitettu.

Järjestäjän vastuu: Järjestäjän vastuu osallistujia kohtaan ei ylitä näissä virallisissa säännöissä mainittujen palkintojen yhteisarvoa. Palkinnon saajat vapauttavat järjestäjän ja kaikki kilpailun yhteistyökumppanit, myyntipisteet tai muut mainitut osapuolet kaikesta vastuusta jotka millään tavalla johtuvat, tai joiden väitetään aiheutuvan arvonnasta tai palkinnon lunastamisesta.

Voittajan nimen julkaiseminen: Arvontaan osallistujat myöntävät kampanjan järjestäjälle oikeuden julkaista voittajan etunimen ilman erillistä suostumusta, ilmoitusta tai korvausta.

Sääntöjen noudattaminen: Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia: osallistumalla tähän arvontaan osallistujat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan virallisia sääntöjä ja järjestäjän päätöksiä. Järjestäjä varaa oikeuden sääntömuutoksiin.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Rawest Oy
Tuomirannantie 36
66160 Långåminne

020 730 6688
asiakaspalvelu@rawest.fi
www.rawest.fi
3152393-9


Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet/palvelut tilataan siirtämällä ne ostoskoriin ja syöttämällä tarvittavat tiedot. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen hoitamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksu hoidetaan ensisijaisesti Klarnan palvelulla josta löytyy erilaisia turvallisia maksutapoja yrityksille ja yksityisille. Verkkopankkimaksut, pankki- ja luottokorttimaksut, lasku ja erämaksu. Klarna laskulla tai erämaksulla maksat sitten vasta kun olet saanut tilauksen. Lisätietoa www.klarna.fi.  Valittavissa on myös perinteinen sähköpostiin lähetettävä lasku. Tällöin tilaukset toimitetaan heti sen jälkeen kun lasku on maksettu ja suoritus on saapunut perille. Yritys- ja yhteisöasiakkaiden laskutus onnistuu myös erikseen sovittaessa verkkolaskutuksella josta saa lisää tietoa asiakaspalvelusta.
Mikäli maksu hoidetaan muulla tavoin sovitaan se aina erikseen asiakaspalvelun kanssa.

Painamalla "Maksa tilaus" painiketta hyväksyt yleiset sopimusehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Rawest Oy
Tuomirannantie 36
66160 Långåminne

020 730 6688
asiakaspalvelu@rawest.fi
www.rawest.fi
3152393-9

Toimitustavat ja -kulut verkkokaupan tuotteille

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut verkkokaupan tuotteille. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan ja alueen mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat.

Toimitusaika verkkokaupan tuotteille

Tilatut tuotteet lähetetään perille pääsääntöisesti noin 1-4 arkipäivän sisällä riippuen valitusta toimitustavasta. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista. 

Palautussoikeus verkkokaupan tuotteille

Teillä on oikeus palauttaa tilaus 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Palautussoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne asiakaspalveluumme josta saatte myös ohjeet palautukselle. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Palautettavan tuotteen/tuotteiden on oltava ehjiä ja puhtaita. Tuote/tuotteet eivät myöskään saa olla käytettyjä tai koottuja. Peruuttamisoikeus ei koske hygieniatuotteita, pilaantuvia/personoituja tuotteita tai erikseen asiakkaan toimeksiannosta tilattuja tuotteita, jotka eivät kuulu verkkokaupan perusvalikoimaan.

Rahti palautukselle

Kun olet ilmoittanut asiakaspalveluumme tilauksen peruuttamisesta lähetämme sinulle palautusnumeron ja ohjeet palautukselle. Palautus on ilmainen asiakkaalle Suomen sisällä. Mukaan palautukseen voi tulostaa ja täyttää palautuslomakkeen, joka on ladattavissa sähköpostiin lähetetystä "Tilauksesi on lähetetty" viestistä.

Älä koskaan lähetä takaisin mitään oma-aloitteisesti. Emme vastaa oma-aloitteisesti lähetettyjen palautuksien rahtikustannuksista.

Peruuttamisen vaikutukset verkkokaupan tuotteille

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan tai toimitus on lähetetty Suomen ulkopuolelle), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista. Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme lähetys-/palautuskustannukset.

Tuotteiden takuu verkkokaupan tuotteille

Kaikilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen vähintään kuuden kuukauden takuu. Pidemmät takuut on ilmoitettu tuotekohtaisesti erikseen tuotteen tiedoissa. Takuu-aika alkaa kuitissa tai laskussa olevasta päiväyksestä. Mahdollinen tuotteen takuuvaihto tai korjaaminen ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuta. Kaikki takuupalautukset tutkitaan ennen päätösten tekoa. Mikäli myyjällä ei olisi mahdollisuutta korjata/vaihtaa tuotetta, kauppa perutaan ja kuitilla oleva summa hyvitetään asiakkaalle takaisin. Myyjä voi vapautua tuotteen takuuvastuusta, jos saatamme todennäköiseksi, että tuotteen huonontuminen, vahingoittuminen tai rikkoutuminen johtuu tapaturmasta, tavaran vääränlaisesta käytöstä tai muusta ostajan puolelta olevasta seikasta. Takuu ei kata sähkökatkojen tai ukkosen aiheuttamia vaurioita, tuotteen väärästä säilyttämisestä tai puhdistamisen laiminlyönnistä aiheutuvia vahinkoja, tuotteiden väärinkäyttöä tai muita ohjeiden laiminlyöntiä, mukaanlukien asiakkaan puolesta sattuneita asennusvirheitä tai fyysisiä tuotteen rikkomisia. Takuu koskee ainoastaan ostettua tuotetta eikä korvaa käytöstä tai rikkoutumisesta aiheutuvia muita mahdollisia vaatimuksia. Myyjä pidättää oikeuden periä aiheettoman takuuhuollon kulut asiakkaalta. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huollosta aiheutuvat kulut, käsittelykulut ja logistiset kustannukset. Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Ota yhteyttä asiakaspalveluun aina ensin.

Ongelmatilanteet verkkokaupan tuotteille

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluun.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, sekä oikeuden korjata tuotteen hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe. Asiakaspalvelumme on tällaisissa tapauksissa aina ensin yhteydessä suoraan asiakkaaseen.

Pyydä tukkutarjous

Täytä alla näkyvät pyydetyt tiedot ja kirjoita viesti kohtaan mahdollinen tilausmäärä niin laskemme sen mukaan hyvän tukkuhinnan. Mikäli haluat tarjoukseen mukaan myös muita tukkumyynnin tuotteita niin mainitse ne myös samalla.


Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.